Sidor

onsdag 9 april 2008

Full rulle

Idag har vi hunnit med en hel del i vår familj. Vi började dagen med dagklubb för dotter M:s del och under tiden gick jag på cafe med baby N och en väninna och hennes dotter. Vanligtvis brukar vi ta oss en långpromenad medan de äldre barnen är i dagklubben men idag regnade det så mycket att vi inte hade lust. En tekopp och en smörgås lockade betydligt mycket mer.



Efter klubben for jag med barnen till en annan väninna. Vi blev bjudna på god lunch och smaskiga havreäppel med glass till efterrätt. Det var trevligt med sällskap. Min väninna med familj bor i ett underbart hus på en underbar gård i samma kommun som jag. Utan att förvarna henne frågade jag idag om jag fick fota lite henna hos henne. Det gick så bra. Visar några små detajer från hennes hem. Tro mig, det finns mycket annat härligt hemma hos dem men börjar med dessa bilder och visar kanske mer en annan gång.



På kvällen hann vi ännu med dotter M:s föräldra-barn-jumppa och så hade jag en gitarrelev. Sen var det dags att lägga barnen och röja i huset efter dagen. Tänk att det kan bli stökigt fast man inte är hemma nästan alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!