Sidor

onsdag 10 september 2008

Ett fång av rosor

I helgen besökte vi svärföräldrarna i samband med att vi skulle på ett bröllop i närheten. Finfint bröllop! Tack för en fin och stämningsfull dag och kväll C & J! På söndagen blev jag överraskad av min mans familj... Fick famnen full av rosor och en fin pajform + kanna i Pentiks Vanilj-serie som vi samlar på... Å kaka hade svärfar bakat... Vi firade mina jämna år i förskott! Det var en fin överraskning som jag uppskattade! Tack!

Annars har jag inte kommit så långt med ordnandet i arbetsrummet som jag hade önskat... Men jag jobbar på... Ni måste bara ha tålamod med att få se bilder... Det är ju mycket roligare att visa upp allt när det är färdigt... och med det nuvarande arbetstempot lär det nog ta en tid...

Idag planterade vi en del blomplantor i trädgården som vi har fått av Å & J. Tusen tack för dem! Innan vi hade planterat färdigt hade det hunnit bli helt mörkt ute så jag fick plantera det sista med en pannlampa runt huvudet... Undrar just vad grannarna tänkte att jag höll på med? Jag har planterat många taklökar och massor av en annan sort som jag inte minns namnet på. Vi hoppas plantorna rotar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!