Sidor

söndag 19 oktober 2008

inspiration

Har ett totalt fyra dagar långt höstlov bakom mig. Har varit underbart skönt! Jag har hunnit vila en del, träffa många vänner och blivit inspirerad att ta itu med diverse projekt. Dessutom har det börjat klia lite i fingrarna - jag har lust att fixa, pyssla och inreda lite igen! :)

I fredags besökte jag två inredningsaffärer på orten. Hittade en massa underbara saker, men köpte bara en grej: något som dotter M önskade sig och kommer att få när hon fyller i november... då får ni oxå veta vad det var... Dessutom kunde jag konstatera att jag vill pryda vår ytterdörr med något. Så jag köpte röda kulor och fixade ett hjärta (och nu ser ni hur rentvättade fönster vi har...).



Ikväll var jag hem till min studiekamrat D på inredningsparty. Tack D för att jag fick komma! Ni bor i ett bedårande hus och har inrett det sååå mysigt! Synd bara att jag inte hade kameran med mig! På inredningspartyt presenterade innehavaren till Villa Wenla en hel del produkter och så fick man köpa. Hade som vanligt lust på en hel del men nöjde mig i detta skede med en äggkorg (att förvara lök i).


Kram, J

Tack Johanna för din kommentar! Vi kan bra ha en pysseldag här hos oss! Men den blir nog i november ngn gång. Vi får höras närmare!

1 kommentar:

  1. Duktiga Du som redan efter nån dags ledighet blir pysslig och ivrig att ta itu med projekt! Du lägger väl ut nåt projektresultat på bloggen sen?
    Pysseldag låter jättekul...

    Ha det i höstmörkret!
    H: Hemmamamman

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!