Sidor

tisdag 20 januari 2009

förälskelse

Min kära man önskade sig en tavla i julklapp. Det naturliga för mig i stressiga jultider var att leta på ikeas tavelavdelning. När jag gick runt och letade föll mina ögon på en tavla och jag blev helt förälskad! Och helt övertygad om att min man skulle gilla tavlan! Typiskt nog var tavlan slutsåld (tydligen många andra som också gillat den)! Så min make fick bara ett löfte om att få tavlan jag spanat in när den fanns i lager. 

Efter ett antal ikea-besök sen julen fanns tavlan nu äntligen i lager senaste lördag! Min lycka var gjord när maken också kunde konstatera att tavlan var helt i hans smak! Nu hänger den ovanför vårt matbord och skapar en skön stämning! 

Tavlan är egentligen ett foto och heter "Amsterdam". Här har jag fotograferat det i all hast, 
en annan gång ska jag fota mathörnan så ni får se hur det egentligen ser ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!