Sidor

onsdag 21 april 2010

vila och lugna dagar...

till följd av mitt gravida tillstånd (och det faktum att min mage säger ifrån när jag stressar eller är uppe och igång mer än en timme) så har jag blivit sjukskriven... Inte helt lätt att acceptera, men jag kan inte annat. Idag har jag sällskap av dotter M som spydde igår men hela dagen idag har hon klagat på att hon vill äta och att hon har tråkigt... Annars tillbringar jag lätt några timmar av förmiddagen i viloläge läsande någon bok. Och så försöker jag sy lite nu då jag har tid. För sitta lite längre stunder kan jag :) Hittills har det blivit två glassar till, två mjukis-muffinsar och nu håller jag på med en försenad födelsedagspresent... Vad det blir avslöjar jag sen när gåvan är klar och överräckt :)

Hoppas ni har det bra och njuter av vackra vårdagar!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, jag vet hur du känner dig, man blir lätt lite frustrerad.
    Bara så du tar hand om dig nu, så mycket mer är det inte att göra, det är ju viktigt att allt ska gå bra!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Juanita!! Hitta din blogg av en slump. . .

    Du har en award att hämta i min blogg

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!