Sidor

söndag 2 maj 2010

maskerad...


Barnen hade maskerad på dagis och förskolan senaste vecka så här lämpligt inför wappen :) Tursamt för oss hade de maskerad på olika dagar... Vi funderade lite vad de kunde tänkas klä ut sig till och under en butiksrunda när vi inhandlade ballonger och serpentiner hittade vi en cowboy-hatt som båda barnen blev förtjusta i. Och roligt hade de på sina maskerader :) (och jag har försökt lära mig lite om fotoredigeringsprogrammet på min dator)

vår cowgirl...

och vår cowboy...

4 kommentarer:

  1. Såå goa ungar!!! :) Kul var det men visst var man lite bullerskadad efteråt..

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder, härliga barn!
    TACK för awarden!
    Så roligt att läsa att ni skall få en bebis i sommar, GRATTIS! Hoppas allt skall gå bra och att du klarar av att ta det så lugnt som du behöver. Kram

    SvaraRadera
  3. Tuffa sötnosar!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina barn du har! Jag undrar om vi inte var bekanta förr, när du bodde längre norrut?"! Eller har jag helt fel?

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!