Sidor

söndag 10 juni 2012

Dagens saldo

blev varsin t-skjorta åt sonen o storasyster. Men d tog en stund att klura ut hur jag skulle sy halshålet... Detta blev bäst, men sen fick jag även tips på bloggen "blomma åker vagn" på hur jag kan göra en annan gång :)

Idag hann jag även med en tur på loppisrallyt som ordnades i stan. Riktigt skoj o självfallet kom jag inte tomhänt hem ;) inga stora saker dock, bara diverse småplock.

Ha en fin junivecka!
Kram från mej som tältar på terassen m sonen i natt :)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina t-skjortor du sytt. Barnen blev äkert glada. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvliga t-skjortor, såå fina & kan bra tänka mig att barnen gillar* Hoppas ni sov gott i tältet! Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fina t-skjortor du har sytt. Ha det så skönt du med. Kram :-)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!