Sidor

måndag 8 september 2014

Mattrasor

När hösten kommer får jag alltid lust att påbörja en massa projekt. Jag vill sy, sticka, virka, slöjda, komma i form mm
Och ändå har jag liksom inte alls tid med något extra! Jobbet och att rulla hela familjens vardag kräver sin tid och jag märker att nu då alla 3 barnen har egna hobbyer så har jag verkligen begränsat med egentid. Ändå kunde jag inte motstå frestelsen att inhandla lite mattrasor senaste vecka. 

Inspirerad av bloggen CaisaK har jag testat att sticka med rundstavsstickor och mattrasor. Skoj men rätt tungt! En kuddfodral tror jag det ska få bli!


Idag är jag hemma med en febrig tös. Då satte jag igång att en matta med mattrasor. Har länge velat ha en egen rund, virkad matta men inte prioriterat att få det gjort. Nu har jag börjat åtminstone, kanske den blir klar till jul?



Njut av en fin höstvecka kära ni!
Kram, Juanita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!