Sidor

söndag 26 oktober 2008

Dittan och dattan

Har en underbart skön helg bakom mig! Har inte haft några måsten, utan bara kunnat göra sådant som har behövt göras här hemma + en del annat. Framförallt har jag tagit det lugnt! Och det har varit härligt! 

Idag har jag hunnit måla ganska mycket mera på väggen i dotter M:s rum. Ni som besökt oss eller läst min blogg vet att hon har en vägg med djur på. Av dessa djur har enbart girafferna varit målade. Idag fick lejonen, chimpanserna och träden färg. Men blev inte helt klar eftersom jag saknade några färger.

Har också hunnit baka en del idag. Dotter M fyller 5 år om en vecka så det var skönt att få bakat en del redan nu! :) På hennes begäran blev det ostkaka, kardemummakex och bullar. Tänk er doften av nybakt som nu vilar över hela huset! :)

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!