Sidor

torsdag 25 juni 2009

reseminnen

Har tillbringat de senaste dagarna ute i underbart solsken :) Var på stranden flera timmar idag och övervägde innan jag reste om jag skulle ta med kameran. Jag valde att inte göra det för att inte få sand på den men efteråt irriterade det mig. Var på stranden tillsammans med goda vänner och barnen lekte så fint tillsammans att det skulle ha varit skoj att föreviga. Nåja, man lär sig... Tack och lov hade min väninna kameran med sig. Kolla in hennes blogg här för fina foton (oxå från idag).


I vårt vardagsrumsfönster finns numera en glasburk fylld med reseminnen från vår senaste resa. När vi campade på en camping vis Stora Bält i Danmark hittade dottern och jag en massa fina stenar på stranden och kunde inte låta bli att ta med en del av dem hem. Minns den kyliga men vackra kvällen på stranden varje gång jag ser glasburken :)

Dotter M plockar stenar och snäckor

Jag får hjälp av sonen N att välja fina stenar.

1 kommentar:

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!