Sidor

söndag 24 januari 2010

kort...

Min kära syster har den senaste tiden fått mig att prova på något nytt: att scrapbooka (skrivs antagligen inte så). Hon har ett projekt i skolan där hon ska aktivera olika grupper och så råkade jag passa in i en av grupperna! Med grupperna tillverkar hon kort som sen ska säljas till förmån för mission.

Jag har aldrig scrappat förut och kan väl inte heller påstå mig vara helivrig nu heller, men det gick bättre än jag hade vågat tro! Blev bara häpen över hur otroligt mycket material det finns att välja på om man vill tillverka t.ex. egna kort. Dels bottnen till kortet men framförallt det material som man kunde klistra fast på bottnen. Intressant att också se hur fina kort många andra lagade! Möjligheterna är nog nästan oändliga! :)

Antagligen var det inte sista gången jag scrappade, trots att jag inte är helt såld :)


Ett av korten jag tillverkade.

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev! Jag har inte heller tänt på att scrappa, antagligen för att det ändå är för pilligt...

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!