Sidor

tisdag 14 september 2010

kalas :)


Vad är bättre än att kunna samla närmaste släkten och några nära vänner till dop?

I söndags blev vår yngsta döpt.

Dopet hade vi i kyrkan och sen blev det mat, kaffe o samvaro på bönehuset i stan. Konstaterade med maken att det var skönt att inte ha dopet hemma denna gång, är så mycket mera stress med städningen då... Hade helt tillräckligt att fixa med mat och bakverk (fast jag fick mycket hjälp av släkt o vänner).

Men allt gick bra och tycker så här efteråt att det blev en fin fest! Tack till alla som var med och gjorde det till en fin dag för vår lilla Ylva! Typiskt nog hade jag inte tid att fota så mycket men min bror lovade knäppa en del bilder åt oss. Men dem har jag inte fått ännu (så kanske mera bilder en annan gång). Så det enda jag nu vill bjuda på är ett foto av finfina blombuketten från "Flowers & fantacy".
Passade så bra till resten av blomstren då vi körde med solrosor på matborden oxå :)

4 kommentarer:

  1. Onnea pienelle:)! Saako udella koko nimeä?

    SvaraRadera
  2. Kiitos! Ylva Anna Elisabeth, joista 2 viimeistä löytyvät meidän suvuista.

    SvaraRadera
  3. Onpa kaunis nimi!! Onnea vielä!

    SvaraRadera
  4. Underbar bild av era tre! Tack för smakprov på fantastisk vinbärstårta a la café de lux och puss på lilla Y!

    Hemmamamman på jobb

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!