Sidor

lördag 10 augusti 2013

Hej igen :)

Det blev en lång bloggpaus... Och jag antar att de flesta slutat kika in här men så är det. Våren var så hektisk att jag inte hann och orkade blogga. I sommar har det också varit fullt upp men just idag känner jag att jag har lite extra energi :) 

Har gjort en massa här hemma idag, känns så bra inför skolstarten nästa vecka! Har städat, bakat, tvättat kläder, lagat mat... Säkert en massa som är ogjort oxå men försöker se det positiva ;)

Just nu sitter jag och funderar på om jag borde beställa lite tyg. Men är i valet och kvalet... Skulle beställa triko-tyg m stjärnor på men är osäker på om jag hinner sy något av det sen när jobbvardagen tar vid... 

Sommaren har varit fin! varmt och fint väder, stugliv m barnen, tid med älskade Fafa innan han gick bort, givande och välsignad resa till Norge (även om den fick ett lite oplanerat slut iom att vi fick problem m bilen) och till sist en lugn återanpassning till vardagen. 

Nu ska jag klippa till och sy tre mössor (ska bli gåvor). Och så borde jag sy klart födelsedagsgåvan åt yngsta fadderbarnet som fyller 1 år snart! 

Ha en skön kväll! Jag återkommer!

Kram, Juanita

Nedan några bilder från i sommar:

Ylva på tur i Norge.

Trollstigen.

Mor o dotter

Balinsamling

Jordgubbsplockning.

Mina föräldrars villastrand.

Strandliv. 

3 kommentarer:

  1. Hej igen. Välkommen tillbaka i vardagen. Vilka fina foton. Ni verkar ja haft en skön semester. Beklagar sorgen!

    SvaraRadera
  2. Välkommen! Vi har saknat dig!

    SvaraRadera
  3. nåmen hej igen! Kul att du är tillbaks i bloggvärlden, och härliga bilder från er sommar!

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!