Sidor

måndag 17 december 2007

Födelsedagskalas

Idag har både min pappa och min svägerska (MD) fyllt år! Vi åkte hem till mamma och pappa hela bunten och firade med god tårta och trevligt sällskap. Vi hade bestämt att det inte skulle vara några överväldiga gåvor, men något vill man ju alltid ge...

Åt pappa blev det en värmedyna (tygpåse med vetekorn i) i storlek större + lite bakverk. Åt min kära svägerska (MD) blev det en hjärtbrosch (snodde idén av en jag var och lyssnade på de vackraste julsångerna med), en löpare med tryckta hjärtan och en liten värmedyna. Trodde inte jag skulle hinna få allt klart idag för baby N har varit på mindre soligt humör, men som tur kom min man hem från jobbet så tidigt...

Nu ska jag prova laga kanderade mandlar. Har inte gjort såna tidigare, men fick tipset av tjejen med broschhjärtat som sa att de var smaskiga! Kanske en möjlig julklapp om man bara ska ge något litet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!