Sidor

onsdag 12 december 2007

Mysig butik

Under en promenad idag gick jag in i en rätt nyöppnad butik i vår vackra skärgårdsstad: Flowers & Fantacy. Det var inte så mycket för Flowers jag gick in utan jag ville ta mig en titt på det andra som jag tidigare bara kikat på genom skyltfönstret.

Det var en mysig butik (det finns förvånansvärt många mysiga butiker i vår lilla stad) och jag hittade en massa saker som jag ville köpa med mig hem. T.ex. hade de en massa skyltar i plåt med småroliga texter på. För att inte förköpa mig under mitt första besök (och för att ha orsak att gå till butiken och handla flere gånger) handlade jag en skylt och två små hjärtformade ljusstakar. Tänkte att jag kunde fylla hjärtat med något som passar säsongen, tex mossa och något konstgjort bär?

Gick även in via en annan butik och hittade en rödmålad hjärtformad ljusstake som jag bara måste ha nu till jul! (Märks det att jag är barnsligt förtjust i hjärtan?)


Nu ska jag sy vidare på baby N:s halare (hann bara klippa ut mönstret och tygbitarna igår)...

...tänkte jag... Men baby N är sällskapssjuk och vill inte alls sova. Så jag får lov att spara syandet till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!