Sidor

tisdag 19 augusti 2008

Livstecken

Ska bara ge ifrån mig lite livstecken... Blir inget långt inlägg idag för har lite bloggtorka. Inga foton heller, orkar helt enkelt inte börja fota något nu och sen koppla och ha mig för att få in det här på bloggen. Ska nog skärpa mig snart, men just nu är det lite skralt med extra energi.

Stortrivs på jobbet även om det kräver massor av energi och jag är helt slut när barnen äntligen har lagt sig kring 19.30 på kvällen. Efter det orkar jag bara plocka det mest nödvändiga här hemma + ev läsa lite. Att pyssla är något jag längtar efter att få energi och tid till! Igår var jag faktiskt lite på hugget med att börja sy gardiner till baby N:s rum, men det blev liksom inte av ändå. Har ett skolgångsbiträde i klassen som är jättepysslig av sig så jag hoppas på inspiration!

Tack annars för kommentaren Johanna! Jag gillade också husen byggda av Heikius Hus. Välkommen på besök när du kommer söderut! Kanske vi tar en pappersbollsfixarkväll här under hösten? Säkert någon till som vill komma med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!