Sidor

torsdag 18 december 2008

julgrejs...


Igår var jag hemma från jobbet för att sköta vattkoppssjuka N. Han mår mycket bättre nu efter en extralång vila igår. Under de 4 timmarna han sov hann jag faktiskt städa en hel del här hemma så nu känns det lite mer ok. Fortfarande hemma idag, men i morgon ska jag nog på jobb. Idag ska jag fixa lite julklappar medan N sover. Ska använda mig av fanerskiva, ståltråd och målfärg. Mer än så kan jag inte berätta... 

Idag fick jag en trevlig överraskning lite efter kl 9: en av mammorna i klassen kom hem till mig med en julhälsning från hela klassen: en fin blomkorg! Är rörd och tacksam! 


Nej nu sover grabben så jag ska ta passa på att måla lite... 

1 kommentar:

  1. Vilken fin julgrupp du fick! Amaryllis är en jättefin blomma och det är så spännande att följa med hur den växer och slår ut.

    Sköna jullovsdagar!

    Många hälsningar från Hemmamamman

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!