Sidor

tisdag 16 mars 2010

husvisning


I helgen var vi oplanerat på en husvisning i Helsingforstrakten. Inte för att vi ska flytta utan för att det annars passade in i programmet. Såg en hel del jag gillade och nog en del som jag inte gillade också. Några bilder från huset på sånt som jag gillade (gillade nog mer än detta men fotona var inte alltid de bästa):


Gillade speciellt väggen bakom trappan...

Ett stort och luftigt vardagsrum (även om färgerna var lite mörka i min smak)...

Golvet i rummet bredvid vardagsrummet var speciellt.
Kändes kanske lite väl konstgjort, men mysigt med en massa text samtidigt :)

Lavoaren i ett av badrummen...

2 kommentarer:

  1. Verkligen häftigt golv! Men jag håller med om att det kanske är lite väl speciellt:)Roligt med husvisning!

    SvaraRadera
  2. Siis onko husvisning taloesittely??? Wow.. Mutta siis ETTE ole muuttamassa..:)?!

    Hauska toi lavuaari! meillä on ylhäällä kaksi hanaa (ei kylläkään noin hienoa lavuaaria ja mä olen yllättynyt siitä, että niitä tulee niin vähän käytettyä yhtä aikaa. Kun taas alakerran toisesta suihkusta en luopuisi millään (meillä siis saunassa kaksi..)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!