Sidor

lördag 2 oktober 2010

tre år

I fredags fyllde sonen tre år. Otroligt hur snabbt tiden går!
Han fick mycket lego på födelsedagen o det används flitigt. En annan sak som han också fick o som använts mycket är en "Marble Run" (se på fotot). En plastbana som kan byggas ihop på många olika sätt. På banan åker sen små glaskulor runt.

Hur fasinerande som helst!


Köpte denna griffeltavla med öppen låda under för någon vecka sen från Mosters inredningsbod. Tog en tid innan vi fick upp den på väggen och ännu lite längre innan jag fick den fotograferad... Den hänger i vår tambur och vi har nycklar o telefoner i lådan. Praktiskt då vi inte orkar hänga in nycklarna i något nyckelskåp. Griffeltvalan är inte i användning ännu för jag har inte köpt några kritor... men tids nog hinner vi med det oxå ;)


Har tänkt på en sak: på många bloggar finns superfina foton över välstädade hus
och barn i perfekt matchande kläder. Ibland blir jag stressad av detta för om jag ska försöka ta foton foton där allt "stämmer överens" så blir det inte att ta foton speciellt ofta... Så tror att jag ska bjuda på den krassa verkligheten lite oftare istället för att dra mig för att lägga in bilder. Ni som ogillar får väl bara sluta läsa då ;)


Storasyster i vacker morgonfrisyr på sonens födelsedag :)

Det är svårt att fånga babyleenden på bild, speciellt som hon ännu inte ler så ofta och då jag inte har kameran i handen för jämnan...
Men ibland lyckas jag ändå :D


1 kommentar:

  1. vad stor han blivit!!!

    Perfekta hem existerar inte... har du märkt att många bloggar med bara detaljbilder? ;)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!