Sidor

onsdag 5 oktober 2011

jag har blivit biten...

...av att virka mattor! Hade trevliga Hanna på besök idag o hon vägledde mig i hur jag skulle göra. Snäll som hon är hade hon oxå printat ut mönster åt mig så jag ska kunna försöka komma vidare på egen hand :) Tycker det är hur skoj som helst o nog blir d rätt fint oxå! Har redan tänkt mig att virka åtm en matta till som jag ska ge bort som födelsedagspresent... Men vem den lycklige är säger jag inte... Kika in här på Hannas blogg om ni vill se den fina mattan som hon virkar. Min blir nästan likadan fast svart... Bild kommer småningom...


2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig virkdag..och mycket handledning behövde du nog inte..du klarade dig galant själv..Men visst är det roligt..man ser liksom resultat så fort :-)

    SvaraRadera
  2. jag behövde visst en del handledning! Sku inte ha vågat mig på att testa bara utgående från mönstret, var så bra att ha dig till hands att fråga av! :) Var riktigt skoj att träffas, vi tar d snart igen - i änglatecken ;)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!