Sidor

tisdag 8 november 2011

virkar...

Har inte virkat med det tunna bomullsgarnet efter att trattisen blev klar. Istället har jag återgått till mattrasorna... Det var snälla Hanna som inspirerade o lärde mig (Tack för det, annars skulle jag nog inte ha kommit mig för!) o nu försöker jag mig på några olika projekt... Tyvärr kan jag i detta skede inte visa upp något här eftersom det mesta ska ges bort som födelsedagsgåvor eller julklappar. Men så mycket kan jag avslöja att en produkt jag tillverkar i flera exemplar har en form som jag tycker MYCKET om ;)

Och om du vill sätta igång o virka så kan jag nämna att det på www.kangasaitta.fi finns många fina mönster!

2 kommentarer:

  1. Tack för komplimangen :-) Vad roligt! Jag stickar för tillfället..babykläder :-) Ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Beundrar så det fina stallet ni gjort! Mycket mycket finare än ett köpt!!

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!