Sidor

onsdag 11 juni 2008

Födelsedag på kommande...

Läste just igenom mitt senaste inlägg och måste bara berätta att alla nätter inte är lika hopplösa... I natt sov baby N till kl 5 men tog morgon då istället. Fast han fick göra det i sin säng, jag orkade inte stiga upp. Istället låg jag och halvsov tills klockan var närmare 8 vilket jag tyckte var en rimlig tid att börja dagen. Men ska inte klaga, baby N är ändå på strålande humör hela dagarna!

På måndag fyller min älskling 30! Vi firar med föräldrar och syskon med familjer nu på söndag. Har funderat en del på vad vi skulle kunna ge som gåva. Han har önskat sig en bok, men den tror jag inte hinner fram i tid (beställde den först igår). Skulle vara skoj att ge något som man kan laga själv, blir liksom ett annat värde i gåvan då... Har en idé, men måste se om jag hinner förverkliga den. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!