Sidor

torsdag 5 juni 2008

Nattbus


Barnen och jag är på besök hos vårt ena gudbarn i östra Finland. Det har varit soliga dagar fyllda med mycket skoj. Flickorna har mest hoppat på trampolinen och baby N har sen mitt senaste inlägg både börjat krypa några steg och lärt sig att sitta själv.

Just nu är baby N inne i en period då han inte vill sova på nätterna. Eller jo, nog sover han en stor del av natten, men någon gång mellan kl 2 - 4 vaknar han till och vill absolut inte ligga alls! Ändå är han så trött att ögonen knappt hålls öppna. Så då blir det att försöka hitta på olika knep för att få honom att fortsätta sova... Natten till igår måste jag gå ut på promenad för att dotter M sku kunna sova, eftersom hon sover i samma rum som oss nu när vi är på resa. Nå allt ordnar väl sig i sinom tid... jag är bara lite trött så jag är inte så kreativ just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!