Sidor

tisdag 12 augusti 2008

Fjärilar i magen

Idag har jag träffat min nya klass. Var spännande värre, hade en massa fjärilar i magen hela natten. Men det var onödigt, allt gick bra idag och eleverna verkar underbara! Har delat ut penna, gummi, färgpennor, två böcker och en otrolig massa infoblad.

I helgen var vi till Åland med makens arbetskamrater och deras familjer. Jätteskoj! Under båtresan dit hade de jättestora legoklossar i lekrummet och baby N var stormförtjust!

Vi hann uppleva en hel del fint under helgen! Och så hann vi titta på en massa fint hantverk! De har en massa butiker där de säljer hantverk! Gillade speciellt två butiker: Guldviva och Jussis Keramik. Besök dem om ni är till Mariehamn!

1 kommentar:

  1. Hej Juanita!

    Försökte lämna en kommentar igår men det hade tydligen inte funkat, så jag skriver pånytt!

    Hörde via din svägerska i förbifarten att du har en blogg, så tog mig en titt. Mycket trevligt! Har med särskilt intresse läst dina inlägg om pyssel och inredning! En såndär pappersboll skulle jag också vilja göra...

    Mysigt lät det också med café kardemumma :-) Hoppas ni hunnit vila ut i sommar också trots era projekt så du är på hugget med skolan igen. Du skall hälsa din man att Heikiushusen på bostadsmässan var fina! Särskilt gillade jag den nätta trappan som inte tog upp så mycket utrymme och dessutom hade en smart skrubb under. Perfekt!

    Lycka till med arbete, hem och familj! Vi ses säkert när jag småningom styr kosan mot Åbo härifrån Vasa :-)

    Kram, Johanna

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!