Sidor

söndag 14 september 2008

30

Tack Å för fina prydnadspumpor som jag fick samtidigt som vi fick växterna som vi planterade i veckan.

Nu har jag hunnit vara 30 i två dagar och kan konstatera att livet inte har förändrats märkbart. Men oj vad många som plötsligt visste att man fyllde år bara för att det var jämnt. Fick halsbandet som jag nämnde om tidigare av maken och barnen. Smycket är i silver och heter "Förget mig ej" och föreställer blomman med samma namn. Dessutom hade maken lagat ett skrivbord åt mig. Bilden blev inte vidare bra, men får duga. Modell fick jag välja själv. Han kommer snart att ha ett dylikt bord i vårt gemensamma arbetsrum. Sitter vid mitt arbetsbord som bäst och trivs.

Mitt nya skrivbord. Inspiration är tagen från Iittalas får.

Och mina goda vänner som också är mina arbetskamrater bjöd mig på heldagsshopping i trevligt sällskap igår. Och utan barn! (Dem skötte min käre make om). Jag handlade en hel del och blev dessutom bjuden på supergod mat. Tack!

Finfin blomma som jag fick av en kollega! Tack C!

Blomkorgar + gammal flaska som jag fick av min svägerska G.
Tack, gillar prylarna skarpt!

Annars har helgen varit lugn. Har inte orkat ställa till med kalas, det får bli till senare. Istället blev det att plocka på här hemma, bara ladda batterierna inför veckan. Beundrar alla kreativa bloggare som hinner och orkar fixa en massa fint i sina hus! Det inspirerar!

Ljus! Det bästa med hösten är att kvällarna blir mörkare och man får tända ljus! Och ha mysiga lyktor överallt!
Tack C för denna som jag fick till 30-årsdagen!


3 kommentarer:

  1. Vilka fina gåvor du har blivit uppvaktad med! Och shoppingturen är ju en alldeles underbar idé -speciellt för en småbarnsmamma. Jag diggar skrivbordet!

    H: Hemmamamman

    SvaraRadera
  2. Grattis Juanita på 30-års dagen!! Lite försenat dock...

    Hoppas vi ses snart :-)

    -Johanna S

    SvaraRadera
  3. Hej, hallå! Tappade helt bort dig i länkningen när jag gjorde om min blogg men nu har jag dig på tråden igen!
    Märker att du har haft födelsedag också, så föresnade GRATTISar på 30-årsdagen!

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!