Sidor

måndag 1 september 2008

Bestå

Var till Ikea en tur i helgen. Kom hem med det planerade: två vita Bestå-bokhyllor. Vi har tänkt ta itu med vårt arbetsrum. Fram till nu har det närmast varit lager för diverse grejer. Min man har nog jobbat där, men jag kan inte påstå att jag har gjort det. Och nu när jag är tillbaka på jobb börjar behovet av ett fungerande arbetsrum göra sig påmint.

Hyllorna är nästan färdigmonterade (jag ska bara sätta sista hyllorna på plats) och sen blir det att börja ordna. Maken håller till i källaren och sågar till ett skrivbord åt sig. Formen har han valt själv. Blir riktigt fint tror jag. När han är färdig med sitt så ska han laga ett åt mig oxå. Älskvärt! :) Bilder kommer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!