Sidor

tisdag 24 februari 2009

vardag igen...

Efter en skön sportlovsvecka är vardagen här igen. Vi hade en underbar solskensdag i Mumindalen, och efter det var vi en tur till Österbotten och hälsa på släkten där. Konstigt nog känner jag mig inte speciellt utvilad efter sportlovet, men det ordnar väl upp sig småningom.

Borde försöka hitta tid till att sy köksgardiner. Vi har bott i vårt hus i två år nu och ännu saknas gardiner i många av fönstren. Oftast är jag hemblind och ser inte bristen på gardiner, men ibland kommer jag på mig själv med att önska att jag redan skulle ha gardinerna färdiga och upphängda! Men nog blir det väl av... tids nog...

1 kommentar:

  1. Ibland tar det på krafterna att vara ledig har jag märkt... Hoppas att ni fick tid för varandra under sportlovet!

    Har liknande gardin-problem som dej - julgardinerna pinglar i köket ännu. Borde verkligen sy nya, men... Kanske när barnen blivit stora och tiden inte längre är bristvara (om det nånsin kommer sådana dagar).

    Ha det bra! KRAM :)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!