Sidor

tisdag 29 mars 2011

frissa


Har lekt frissa idag.
Blev att kapa topparna på storasyster M:s hår.

Efteråt önskade hon att jag skulle laga en fläta åt henne. Hon önskade sig en med garn i och som man kan ha många dagar. Antar att det är någon av klasskamraterna som varit på resa till varmare länder och kommit hem med såna där fina små flätor.
Tyvärr har jag inte tålamod att fixa sånt och så är jag inte så säker på att hennes hårtyp alls skulle lämpa sig för sådana flätor.
Så vi kompromissade: hon fick ett "band" (ingen fläta alltså) som hon kan ha i håret några veckor och hon är sååå nöjd och så klarade jag av uppgiften :)

2 kommentarer:

  1. Vad långt hår hon har!! Snyggt med bandet!

    SvaraRadera
  2. Så långt hår hon fått! Ja bleiv riktigt nostalgisk tå ja så bandet! ja minns att du laga åt hanna å mej för x antal år sen ;) minns d var så roligt att få ha ngt annat i håret när jag då hade kort hår ;)

    å va fint tröstepris jag vunnit :)

    Linda

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!