Sidor

måndag 21 mars 2011

Och vinnaren är...

Efter en fullspäckad dag kunde jag äntligen ta itu med utlottningen ikväll.
Storasyster M hade önskat att få hjälpa till med lottdragningen och det fick hon
(jag tillverkade lotterna och hon drog efter att lillasyster Y rört om ordentligt bland lotterna).

Vill börja med att säga tack till alla er som deltog!
Det är skoj för mig att se lite vem det är som tittar in här.


Och så svar på några frågor: jag är helt klart en Tilda-vän!
Ja kyllä, saa kommentoida suomeksi, en vaan ole kyllin hyvä kirjoittamaan suomeksi jotta kirjoittaisin blogini kahdella kielellä...

Så vill ni kanske också veta vem det var som vann? Och vad priset är?

Priset är detta dynvard och denna gång var det Kamomilla som hade turen att vinna :)


Storasyster M har tillverkat ett vårigt tröstepris i hamapärlor och det vann "kusin Linda".


Hoppas ni får en solig vecka allihopa!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vilket fint dynvar! Grattis Kamomilla! :) (och tröstpriset var inte illa det heller!)

    SvaraRadera
  2. Härligt dynvar. Vilket arbete du har gjort. Grattis till Kamomilla :-) Och verkligen vilket fint tröstepris.

    SvaraRadera
  3. Voj så roligt att jag vann! Och en så fin vinst! Jipii! Tack ska du ha!

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!