Sidor

onsdag 23 januari 2008

Mera ljus

Ljus har jag alltid tyckt om, men speciellt förtjust i att ha ljus tända är jag nu under denna mörka sk vinter. Ljus ger ett så varmt och mysigt sken på något sätt. Därför blev jag glad när vi sommaren 2006 körde genom Sverige och hittade denna mysiga ljushållare (ca 1 m i diameter) i en härlig inredningsbutik i Örebro (tyvärr lade jag inte butikens namn på minnet, men jag hittar nog dit nästa gång vi har vägarna förbi)! Och för inte så länge sen fick vi även den uppsatt på en vägg här hemma! :)

Idag gick jag med en väninna till en ganska ny butik här i stan. De hade en massa fina grejer där, men tyvärr var allt ganska dyrt. En sak köpte jag ändå, men den visar jag en annan dag. Men den har lite att göra med ljus, det kan jag avslöja...

1 kommentar:

  1. Liebe Juanita,

    es ist wirklich wunderschön mit Licht und Kerzen bevor der Frühling kommt. Habe heute spontan in dein Herzkammer reingesehen und möchte hiermit ein heller Gruß senden.

    Gissa vem :-)

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!