Sidor

söndag 20 januari 2008

Ordning och reda

Håller på med storstädning i en av våra garderober och är glad över att åtminstone halva huset är i bra ordning. Garderoben har vi närmast stuvat i lådor i, men nu har min man fixat hyllor i garderoben så alla grejer har blitit utdragna. Det är helt otroligt hur mycket saker som ryms i en garderob! Nu ska lådorna gås igenom och grejerna sättas på sina egna ställen! Detta är en början för att baby N i slutändan ska få ett eget rum.

När man håller på och funderar på vettiga förvaringslösningar så är åtminstone jag glad över lösningar som redan hittats! Senast när jag var till Ikea (hur skulle jag klara sig utan ikea egentligen?) köpte jag några lådor till alla dvd-filmer som trots allt landar hemma hos oss. Och det är sååå skönt att ha dem i lådor så de inte finns överallt i huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!