Sidor

onsdag 27 februari 2008

Visioner för baby N:s rum

Efter en rätt hektisk vecka (jag bakade nog en del till svärfars kalas + att vi hade en hel del gäster) då jag knappt hunnit sitta framför datorn alls börjar livet äntligen lugna ner sig igen? Känns som om jag har en massa olika projekt som jag vill ta itu med, men måste börja någonstans. Och så måste jag se till att få ett projekt i hamn innan jag börjar med något nytt, annars blir det första aldrig klart...

Jag ska börja med det rum som tidigare var min mans arbetsrum och som nu skall bli baby N:s rum. Var och köpte målfärg idag för att måla om fondväggen i rummet. Nu är fondväggen en konstig grönblå färg. Väggen ska bli ljust himmelsblå och senare kommer jag att måla dit lite fåglar, en luftballong och kanske något moln.

I rummet ska vi sätta baby N:s säng, någon typ av stol för en vuxen att sitta i och någon sorts leksaksförvaring. Fast inrett blir nog inte rummet direkt, tror jag väntar lite tills Ikea öppnar här i närheten eller tills jag hittar något fint på loppis (vilket jag inte brukar göra speciellt ofta). Visar bilder efter hand som något sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!