Sidor

fredag 25 juni 2010

Skön midsommar!

Vill önska alla som kikar in här en skön midsommar!

Sku mer än gärna sätta in en söt bild av barnen nu, de leker så sött i hängmattan som maken hängde upp på vår terass häromdagen. Men typiskt nog är kamerans batteri helt dött! Å med min telefon är d ingen vits att fotografera, den har så dålig kamera...

De senaste dagarna har jag i princip legat på soffan pga magont o sammandragningar. Efter ett antal läkarbesök vet jag nu vad det kan bero på och känner mig lite lugnare. Babyn verkar må mer än väl och det är huvudsaken! :) Två kaniner har jag hunnit sy, två har jag kvar... Men måste ta det i ett lugnt tempo, armarna domnar lite medan jag syr för hand medan jag ligger på soffan... så det blir i små etapper... Bilder kommer senare...

Hoppas att ni alla får en skön midsommar! Njut av god mat, vackert väder (hoppas vi) och trevligt sällskap! Vi delar på oss, maken o storasyster far på barnens kusiners konfirmation i Österbotten medan lillebror o jag stannar hemma och firar med mina föräldrar o syster :)

1 kommentar:

  1. Hyvää juhannusta myös sinne ja terkut Tammisaaren mökiltä uudelta Macilta:)!

    Koita jaksaa ottaa rauhassa - ei ole paljon enää jäljellä!!!

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!