Sidor

fredag 9 december 2011

vi har besök...

av spysjukan :(
Han kom till oss i morse o jag undrar hur länge han har tänkt stanna o hur många som ska drabbas av besöket denna gång?

Därav ingen vidare blogginspis... + att jag har sovit dåligt de senaste nätterna så är rätt trött.

Funderar en del på julklappar oxå... Skulle gärna vilja ge julklappar som betyder något men är inte alltid så lätt att komma på vad det kunde tänkas vara (tack för julklappstipsen tidigare i höst, ska nog förverkliga en del). O så tycker jag om att ge saker som vi lagat själva oxå, men för det så behöver det finnas ideer, tid och inspiration o det gör det tyvärr inte alltid...

Hur har ni löst detta med julklappar till nära o kära?

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt..det är aldrig roligt med spysjuka. Hoppas ni kryar på er snabbt. Ja..vi ger int så mycket åt närmaste släkten..en liten sak åt systrarna mina och varsin julklapp åt deras barn (dom är ju så små ännu),åt min mans brors familj ger vi ockå en liten typ sak istället för en julblomma.
    Har ju bakat pepparkakshus..barnena har fått varsitt..och resten får min mamma, min svärmor och svågern. Har sytt typ liknande hjärtan som jag gav åt Ninette och tänker ge dom också lite hit och dit..bara för att det är skojigt. Ännu är int hjärtarna färdiga..men nog skall dom väl bli..får man hoppas.
    Sköt om er :-)

    SvaraRadera
  2. Flunssor och magsjukor finns det gott om just nu. Sköt om er och ta det lugnt ett tag!

    Kram från Hemmamamman på jobb

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!