Sidor

fredag 31 januari 2014

Tiden räcker inte till...

Å vad det är härligt att vara inne på andras bloggar ibland och se allt härligt som händer i bloggosfären (tar mig tid för sånt när jag nattar minstingen- för att inte somna själv på kuppen)! Samtidigt lite knäckande eftersom jag inser hur lite själv hinner med.

Har påbörjat svarandet på utmaningen jag fick av Caroline men jag hinner aldrig bli färdig! :(
Mycket på gång nu! På jobbet ska vi ska ge mellanrapporter åt eleverna innan sportlovet och det kräver mycket - både tid i form av rättande men också i form av funderande och övervägande. Hemma händer det inte så mycket, men senaste helg tog jag med mig några barn och for till Ikea för att köpa en fåtölj. Det blev en vit "Jennylund" för att matcha vår "Ektorp" soffa. Soffan fick också nytt överdrag (vitt) så nu är det ljusare i vårt vardagsrum.

Ändå vet vi inte helt hur vi ska ha det i resten av vardagsrummet... Datorn står längs med ena väggen och hur vi ska lösa det med ngn snygg + praktisk förvaringsmöbel/skrivbord/bokhylla vet jag inte ännu. Lutar mot något platsbyggt men då lär det nog dröja några år...

Hoppas att ni har det bra och njuter av vintern!
Idag fick vi massor med snö, såå skoj!

Kramar, Juanita

3 kommentarer:

  1. Ja men himla roligt att du hann med ett inlägg! Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig, det är inte alltid så lätt att hinna med bloggande men kul att du tar dig tid att skriva nu och då

    SvaraRadera

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!