Sidor

söndag 16 mars 2008

Loppisglädje!

Igår arrangerades ett loppis här i stan med fokus på barnkläder och grejer. Jag tog mig dig med dotter M och hoppades att jag åtminstone skulle hitta något (jag brukar inte hitta något när jag går på loppis). Döm om min förvåning när jag kom hem med en stor kass full med kläder! Är jätteglad! Mest är det vanliga kläder åt baby N och några plagg åt dotter M. Det som jag gillade bäst av det jag fyndade var denna jättemysiga tröja åt baby N (beklagar bildkvaliteten)!
Kanske jag helt enkelt borde gå på loppis oftare? Dotter M var glad åt de plagg hon fick, men bäst tyckte hon var nog att man kunde få sig en ansiktsmålning! Hon ville ha en fjäril och här är resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du tittade in! Tack för din kommentar!